師奶一名-身處加國﹐身負重任﹐身兼數職

無無聊聊(十)

吃晚飯時

小朋友大談學校趣事之際老爺突然望住我問:「老婆,其實你係咪有腎病架?」

顧不得滿口意粉照樣張大口:「吓?」

「咦,如果你唔係有病我地唔駛餐餐都咁清淡。可以加多D鹽囉。」

「啊,又一次令我質疑何解我竟想你健健康康長命百歲呢?!」

小朋友隔岸觀火笑到卡卡聲,此人長大後若成為大狀都一定係我地兩老的功勞。

吃生果時小朋友下了個結論,說怎樣也想不明何解有些人情願坐在電視機前吃飯而錯失比八點檔更有趣的生活劇呢。

發表迴響

